17 Ağustos 2023 Perşembe

Kuang si waterfall, Luang Parabang, Laos

 Kuang Si Waterfall Luaang Parabang şehir merkezinin yaklaşık 30 km güneyinde yer alıyor. Üç aşamalı üç ayı şelaleden oluşan Kuang Si Waterfaall'da suya da girebilirsiniz. Bu yüzden mayonuzu yanınıza almanızda fayda var. Güzel bir yer. Giriş 20.000 Kip. Ben bisiklet ile gittim, bu yüzden toplu taşıma konusunu bilmiyorum ama yolda minibüs ve tuk-tuklara bolca rastladığıma göre hem minibüs hem de tuk-tuk ile gidebilen bir yer diyebiliriz.

Kuang Si Waterfall

Kuang Si Waterfall

Kuang Si Waterfall

Kuang Si Waterfall

Kuang Si waterfall


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Filipinlerde ATM den para çekmek

  Kamboçya'dan Filipinler'e uçakla geçtim, Manila havaalanında indikten sonra bir ATM den kredi kartım ile para çekmeye çalıştım, ad...