4 Şubat 2024 Pazar

Filipinlerde ATM den para çekmek

  Kamboçya'dan Filipinler'e uçakla geçtim, Manila havaalanında indikten sonra bir ATM den kredi kartım ile para çekmeye çalıştım, adım adım ilerledikten sonra tam parayı verme aşamasına gelince makina kartı iade etti ve parayı vermedi. Herhalde makinada bir sorun var deyip önemsemedim, bir süre sonra bir başka ATM gördüm ve oradan para çekemezsem yolculuğa devam edemezdim. Bir kaç saat sonra bir başka ATM gördüm, bir de burada deneyeyim dedim, ve sonunda parayı aldım. Filipinler'de en yaygın olan bankalar ve dolayısıyla ATM ler BDO ve Landbank, ve bu iki banka da benim kredi kartlarıma para vermedi. Diğer bankaların tamamında kartlarım çalıştı ama BDO ve Landbank benim mastercard ve visa kartlarıma para vermedi. Asya ülkelerinin çoğunda yaygın olan 7-Eleven marketleri Filipinler'de de çok yaygın ve her 7eleven markette BDO ATM si var ama benim kartlarımı kabul etmediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Filipinlerde ATM den para çekmek

  Kamboçya'dan Filipinler'e uçakla geçtim, Manila havaalanında indikten sonra bir ATM den kredi kartım ile para çekmeye çalıştım, ad...