12 Temmuz 2023 Çarşamba

Kampot, bisiklet günlükleri

 Kampot, Kamboçya'nın güneyinde yer alan, turizm açısından çok fazla bir özelliği olmayan bir şehir. Kampot nehrinin kenarında kurulmuş. Nehrin üzerinde bir demiryolu köprüsü, bir bisiklet, motorsiklet gibi araçların geçebileceği köprü bir de otomobillerin geçebileceği köprü var. Son derece sakin bir şehir. İnsanlar güleryüzlü ve dost canlısı. Ben nehir kenarında bir guesthous'da kaldım, hem fiyat olarak hem de kalite olarak fena değildi. Yani temizdi, bunun haricinde ucuz guesthouslardan fazla bir şey beklememek lazım. Kampot'ta bir gece konakladıktan sonra bisikletimle Phnom Penh'e doğru yola çıktım. Yaklaşık 150 km olan yolu iki güne böldüm, yol fena değildi, en azından asfalt yoldu.

Kampot lotus tarlası

Kampot nehri ve bisikletim

Kampot Phnom Penh yolu köy girişi

Kampot yağmur molası


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Filipinlerde ATM den para çekmek

  Kamboçya'dan Filipinler'e uçakla geçtim, Manila havaalanında indikten sonra bir ATM den kredi kartım ile para çekmeye çalıştım, ad...