20 Temmuz 2023 Perşembe

Wat Phou Salao

 Wat Phou Salao antik Khmer döneminden kalma bir tapınaktır, Pakse şehrinde görülmeye en değer yerlerin başında gelir. UNESCO tarafından "Dünya Kültür Mirası" listesine alınmıştır. Pakse şehir merkezinden bakınca Mekong nehrinin diğer yakasında bir tepe üzerinde Golden Buddha anıtı rahatlıkla görülebilmektedir. Pakse şehir merkezinden Mekong nehrinin karşı yakasına geçtikten yaklaşık 500 metre sonra ana yoldan sola doğru kıvrılan ve yaklaşık 4 km tırmanarak varabileceğiniz bir yer. Şehir merkezinden Tuk Tuk ile gidebilirsiniz, ben bisikletim ile gittim, bazı yerlerde zorlandım tabii, o zaman da bisikletten inip yürüdüm. Yolda yürüyerek çıkan insanlar da gördüm. Ne ile giderseniz gidin yorulduğunuza değecek bir yer. Bize göre çok farklı bir kültür olan Güney Asya ülkelerinde görülecek, gezilecek o kadar çok şey var ki anlatamam.

Golden Buddha

Pakse şehrinden golden Buddha anıtı

Wat Phou Salao'dan Pakse

Wat Phou Salao'dan Pakse

Wat Phou Salao

Wat Phou Salao

Wat Phou Salao

Wat Phou Salao

Wat Phou Salao

Wat Phou Salao

Wat Phou Salao

Wat Phou Salao

Wat Phou Salao

Wat Phou Salao

Wat Phou Salao


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Filipinlerde ATM den para çekmek

  Kamboçya'dan Filipinler'e uçakla geçtim, Manila havaalanında indikten sonra bir ATM den kredi kartım ile para çekmeye çalıştım, ad...