30 Temmuz 2023 Pazar

Savannakhed, Laos, bisiklet günlükleri

 Laos'un Pakse şehrinden kuzeye, Vientian'a doğru yola çıkarken doğrudan Vientian'a giderim diye planlamıştım ama internette araştırma yaparken Savannakhed şehrinde, şehre yaklaşık 10 km uzaklıkta göl üzerinde sazlardan, kamışlardan yapılmış bir restaurant olduğu fotoğrafı gördüm ve ben burada bir şeyler yiyeyim diye düşündüm ve rotamı Savannakhed'e çevirdim. Restaurantı buldum ama terkedilmiş bir hâli vardı ama terkedilmiş hâli bile güzeldi.

Savannakhed, göl üzerindekki restaurant
Savannakhed'de benim rotamı değiştiren göl üzerindeki restaurant
 
Savannakhed çok fazla özelliği olan bir şehir değil. Güneydoğu Asya ülkelerinde her yerde görebileceğimiz tapınaklar var, her yerde olduğu gibi bol miktarda var. Bunun dışında pek bir şey yok. Savannakhed'de iki gün konakladıktan sonra Thakhek şehrine doğru yola çıktım. Yolda Alman uzun tur bisikletçisi Alec Kempendorf ile karşılaştık, biraz sohbet ettik ve ayrıldık. Ben kuzey Laos'a gidiyordum o ise güneye doğru yol alıyordu.
Savannakhed

Savannakhed

Savannakhed

Savannakhed

Savannakhed

Savannakhed

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Filipinlerde ATM den para çekmek

  Kamboçya'dan Filipinler'e uçakla geçtim, Manila havaalanında indikten sonra bir ATM den kredi kartım ile para çekmeye çalıştım, ad...