27 Mayıs 2023 Cumartesi

Fabrika Hostel Tiflis

  Fabrika Hostel Tiflis'in en ünlü mekanlarından biri, bir hostel ancak web sitesinde kültür merkezi olarak kullanıldığı yazılı, bende uyandırdığı duygular ise çok farklı. Eğer George Orwell'in 1984 romanını okuduysanız (filmi de var), Fabrika'ya girdiğimde kendimi birdenbire 1984 romanının içinde gibi hissettim. Fabrika'nın giriş katında bir resepsiyon ve bir kafetarya var, arka tarafındaki kapıdan dışarı çıktığınızda bir çok yerde görebileceğiniz barlar sokağı diyebileceğimiz kafelerden oluşmuş bir bölge var. Ben de Fabrika Hostel'de kaldım, rezervasyonumu internet üzerinden yapmıştım, resepsiyona gidip kaydımı yaptırdım, bana bir anahtar kart verdiler ve bir üst kata çıktım, üst katta koridorlar ve koridorlardaki yüzlerce kapı karşıladı beni, kapıların üzerinde neredeyse kapının yarısını kaplayacak şekilde oda numaraları yazılmış, kapıyı açıp içeri girince 6-7 tane iki katlı ranza görüyorsunuz, bu ranzalardaki yataklardan hangisi boşsa orayı seçip eşyalarınızı bırakıyorsunuz. Üç gece konakladığım Fabrika Hostel bende bir konaklama tesisinden çok modern bir hapishane izlenimi uyandırdı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Filipinlerde ATM den para çekmek

  Kamboçya'dan Filipinler'e uçakla geçtim, Manila havaalanında indikten sonra bir ATM den kredi kartım ile para çekmeye çalıştım, ad...