9 Eylül 2023 Cumartesi

Tayland bisiklet günlükleri 2

 Güney  Asya bisiklet gezime bangkok'da başlayıp Duğu Tayland'dan Kamboçya'ya geçmiştim, Kamboçya'dan Laos'a geçtim ve Laos'tan "Laos Tayland Dostluk Köprüsü" üzerinden tekrar Tayland'a geçtim. Kuzey Tayland'dan girip güneyden Malezya'ya kadar toplam 1700 Km civarı yol. Yolun çok küçük bir bölümünü otobüs ile ve küçük bir bölümünü tren ile geçtim. Onun haricinde hep pedal bastım. Tayland güzel, zevkli bir ülke, insanlar sevecen ve cana yakın. Malezya'ya doğru yaklaştıkça kültür de değişmeye başlıyor, müslüman nüfus yoğun olduğu için müslüman kültürü ağır basıyor.

Tayland


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Filipinlerde ATM den para çekmek

  Kamboçya'dan Filipinler'e uçakla geçtim, Manila havaalanında indikten sonra bir ATM den kredi kartım ile para çekmeye çalıştım, ad...